tisdag 7 april 2009

Muffinsutdelning, studiecirklar & kreativaidéer

Hej igen!

Det var minsann ett tag sedan jag skrev här. Det är mycket som har hänt på sistone, men jag kanske ska backa till releasefesten för 365, den 17 mars. Det var (precis som väntat) en succé och verkligen jätteroligt att se så många kreativa människor dyka upp. En av de roligaste sakerna sen jag blev involverad i 365- är alla de härliga människorna jag har fått träffa och lära känna.



Mitt projekt "7 Sorters Kakor" drog jag igång med förra tisdagen den 31 mars och imorgon är sista utdelningen. Efter imorgon ska jag sammanställa alla tider, platser och jämföra hur utdelningarna har sett ut från dag till dag. Det har både varit roligt och spännande och jag får verkligen mersmak när det gäller att genomföra fler sånna här projekt.



Det nyaste inom mitt 365- engagemang är att jag var på möte hos ABF under dagen för att starta igång studiecirkeln "365 Saker Du Kan Göra- Göteborg" som kommer bli lite av en inspirationskälla och "stödgrupp" för att hjälpa andra med kreativa projekt att komma igång och få ekonomiskt stöd. Tillsammans med mig i studiecirkeln kommer jag ha flera andra som håller i 365 projekt. Första gången jag träffade alla de andra små 365-projektledarna var på en liten träff hemma hos Navid förra veckan, där vi satt och bollade idéer för projekt. Det var längesen jag kännt mig så inspirerad!



Nu är ni ganska uppdaterade och jag lovar att skriva snart igen:-)

Ta nu och plocka fram pyssellådan och sätt er med en kopp té i soffan och låt den kreativa ådran flöda!



/Charlotte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar